a

Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Recent Posts

    Sorry, no posts matched your criteria.

Kako skinuti salo sa stomaka?

Svi žele keramiku u predelu stomaka, pardon, izražene trbušne mišiće, tzv. `six pack` (engl. paket od 6 pločica). Stoga, evo nekoliko saveta kako skinuti salo sa stomaka.

Dakle, koja je najbolja strategija za topljenje sala u predelu stomaka? Određeni broj stručnjaka kaže da velika većina nas (99%) u toku dijete želi da izgubi kilograme u abdominalnoj regiji, jer su visceralne masti (masti koje se nalaze do organa, duboko ispod površine tela) metabolički aktivnije i lakše za topljenje od potkožnog, površinskog sala. Naročito ukoliko imate dosta masnih naslaga. Studija Američkog Žurnala Kliničke Ishrane je pokazala da su dijete/načini ishrane koje uključuju namirnice sa celim zrnom pšenice, efikasni kada se radi o smanjivanju masnih naslaga. Ishrana bogata ovim namirnicama, sa smanjenim unosom rafinisanih ugljenih hidrata, menja način reagovanja šećera i insulina u krvi i čini da se masne rezerve bolje raspoređuju.

U daljem teksu vam možemo preporučiti određeni način ishrane, kao primer, kako biste krenuli u borbu sa masnim naslagama na stomaku. Zasniva se na 4 obroka dnevno, koji treba da se unose sa razmacima od 4 sata. Nutritivna vrednost svakog obroka treba iznositi oko 400 kalorija. Ponavljamo- od suštinskog je značaja da razmaci između obroka budu 4 sata! Time što ćete svesti dnevni kalorijski unos na 1600 kcal, a to će zasigurno voditi ka smanjenju masnih naslaga. Još jedna bitna stavka je da unostite minimum 2l vode dnevno. Od tečnosti još možete piti nezaslađeni biljni čaj.

Evo predloga dnevnog menija:Green-bean-and-quinoa-salad

DORUČAK: (oko 8 ujutru) 200g žitarica bez šećera i 100g ananasa

RUČAK: (oko podne) 100g piletine (nikako pohovane), 100g pečuraka sa 1 kašikom ekstra devičanskog maslinovog ulja i 100g kuvanog integralnog pirinča

UŽINA: (oko 16h) 100g ananasa, čaša niskomasnog mleka, 100g lešnika, oraha ili suncokretovog semena. Možete i napraviti miks te gramaže.

VEČERA: (ne kasnije od 20h) 100g lososa/tunjevine,  salata od pasulja ili boranije i jednom kašikom maslinovog ulja.

 

Još neke od namirnica koje su dobre za ovaj način ishrane:

Zelena salata– samo 15kcal na 100g, a puna je minerala, flakana, kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, i vitamina C i B.

Špargle– samo 34kcal po porciji (1 šolja=134g), skoro bez masti (0.16g), bez holesterola, a sadrži vitamine A, C, E i gvožđe.

Spanać– 20kcal na 100g, 1400mg minerala, 0.4g masti, a pun je vitamina E, B9, C, E, kalijuma, gvožđa i kalcijuma.

Borovnice– postoje studije koje su dokazale da borovnice utiču na topljenje masti. Imaju samo 60kcal na 100g, a dosta vitamina C, B1, B2, B3, B5, B6, kalcijuma i magnezijuma.

Zapamtite, potrebno je i korisno vežbati, ali ne i dovoljno! Morate korigovati u ishrani da bi pobedili masne naslage na telu, naročito u predelu stomaka!

Sorry, the comment form is closed at this time.