a

Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Recent Posts

    Sorry, no posts matched your criteria.

Pirinač sa povrćem – integralno, zdravo i ukusno!

Ovo je recept za zdrav ručak ili večeru, koji se zasniva na pirinču sa dodacima. Osmišljen je da ispuni uslove zdravog i hranljivog obroka i ranije pripreme, o kojoj smo pisali u ovom tekstu. Naravno, shodno potrebama i ukusu, možete ga kombinovati sa drugim jelima i namirnicama.

Potrebno vam je:

  • šolja integralnog/braon pirinča
  • šolja iseckane crvene paprike
  • šolja iseckanog mladog luka
  • šolja zamrznitog žutog kukuruza
  • 1/2 šolje iseckanog korijandera
  • kašika sitno iseckanog belog luka
  • kašika maslinovog ulja
  • kašičica aleve paprike
  • so i biber prema ukusu

Priprema:

  1. U ključalu vodu dodati pirinač. Kada ponovo provri, nastaviti sa kuvanjem na niskoj temperaturi.
  2. Kuvati 40-50 minuta dok pirinač ne omekša; jednom promešati nakon 20 minuta.
  3. Dok se pirinač kuva, pripremiti povrće; na niskoj temperaturi zagrejati ulje na tiganju.
  4. Sotirati (naglo ispržiti na vreloj masnoći/ulju) beli luk par minuta, ne dozvolivši da poprimi braon boju tj. da zagori.
  5. Smanjiti na srednju temperaturu, dodati ostalo povće i kukuruz i pržiti oko 2 minuta.
  6. Dodati obareni pirinač i alevu papriku u miks povrća i dobro promešati. Dodati so i biber.

Ukus neće izostati, a imaćete zdrav obrok koji ćete moći da odložite i koiristite tokom 2, 3 dana. Pogledajte još tri recepta koja smo vam izdvojili za takav način ishrane, a i bilo koju drugu priliku.