a

Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Recent Posts

    Sorry, no posts matched your criteria.

Vegeterijanski brusketi kao večera

Nakon bogatog, kvalitetnog doručka i nešto manje obimnog ručka, na red dolazi lagana večera, kako bi naše telo zadovoljno leglo i obnovilo energiju za naredni dan. Bez obzira da li ste poklonik vegeterijanstva, ovaj obrok će svakako zadovoljiti vaše čulo ukusa, a i vida. Ne vodi bez razloga poreklo iz italijanske kuhinje. Dakle, sledi recept za vegeterijanske bruskete sa povrćem.

Potrebno je:

Hleb – Za najzdraviju varijantu koristite neki tip Tonus hleba, koji je takođe jako ukusan kada se prepeče. Svakako dolaze u obzir i druge vrste integralnog, tost ili baget hleba.

Paradajz– najidealnije cherry paradajz, ali ništa lošije neće poslužiti i običan.

Rukola i mladi listovi sremuša– kolokvijalno ”zeleniš” koji će nam pružiti korisne sastojke, ali i doprineti ukusu.

Maslinovo ulje, so, bosiljak, beli luk (u prahu ili sirov) i ostali začini prema ličnom ukusu.

Opciono: kozji sir/feta sir/mocarela

Priprema:

Koji god hleb da ste odabrali, ukoliko već nije isečen, isecite ga na kriške. Svako parče možete istrljati presečenim čenom belog luka ili dodati luk u prahu u smesu koja će ići na bruskete. Pospite po nekoliko kapi maslinovog ulja na svako parče i zapecite hleb u rerni dok ne postane blago hrskav. Ukoliko se radi o manjoj količini, za ovaj postupak može poslužiti i toster.bruschetta-oil

Nakon što ste oprali paradajz, rukolu i sremuš, zatim paradajz iseckali na kockice, sve to ide u jednu činiju. Začinite maslinovim uljem, a beli luk možete dodati ukoliko niste ljubitelj sremuša. Mladi listovi sremuša imaju upravo tu aromu, samo blažeg intenziteta i  zato ga čine jako pogodnim za razne salate ili ovakve jednostavne obroke. Sremuš ima visoku hranljivu vrednost, čistač je sistema za varenje i krvi, snižava visok krvni pritisak i dobar je u odbrani od gripa i groznice.

Ostaje nam da povrću dodamo so, bosiljak ili neku od već napravljenih mešavina za bruskete, koje se mogu naći u marketima. Za one koji nisu potpuno okrenuti vegetarijanskoj ishrani, predlažemo dodavanje kozjeg, feta ili mocarela, koji ćete jednostavno izgnječiti viljuškom ili iseći na komadiće pre dodavanja u povrće. Dakle ovaj deo je donekle proizvoljan, kao i količine koje vam nismo propisali, jer se sa ovakvim jelima ne može pogrešiti već samo prilagoditi ideja svom ukusu.

thumb_600

Ne previše promešanu ‘salatu’ raspodeliti po brusketima i tako vruće, hrskave bruskete i sveže, ukusno povrće poslužiti/jesti odmah. A ko vam može zabraniti da dodate i pršutu na isti tanjir!Voleli bismo da čujemo vaše utiske o našem predlogu ili pak, kako ste izmenili našu ideju. Prijatno!