a

Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Recent Posts

    Sorry, no posts matched your criteria.

Zdravi obroci za ručak na poslu

Izgovor koji se stalno čuje kada se govori o sprovođenju  zdravog režima ishrane je činjenica da čovek mora ići na posao, a neretko uslovi rada ne omogućavaju slobodu biranja vremena ni sadržine ručka. Istina. Ali hajde da pokušamo! Mora da postoji nekoliko minuta između 13h i 17h da smažete svoj zdrav, unapred pripremljen obrok. Krucijalno je razmišljati unapred i biti pripremljen, jer tako smanjujete šanse za padanje u iskušenja zvana preskakanje obroka i trpanje brze hrane usput. Shvatite to kao još jednam mali radni zadatak.

Nadamo se da ćete među narednim idejama obroka pronaći ono što volite i što vam se čini ne opterećujuće i zgodno za vaše uslove. U kuhinji je bitna kreativnost, stoga korigujte, miksujte, isprobajte i jedite pametno.

A sada da se bacimo na konkretne zdrave primere i vidimo šta pojesti kada ste van kuće:

  • Salata od testenine, brokolija i šunke

Sjajana za pripremu unapred, ova lagana salata od testenine je puna brokolija i paprike, dok joj dimljena pileća/ćureća prsa i mladi luk daju bogat ukus. Testenina neka bude integralna, dok suhomesnato možete zameniti tunjevinom,a sve začiniti prema ličnom ukusu uz izbegavanje kaloričnih, masnih preliva i soseva. Obe varijante će biti sjajne, a sve to zajedno može preživeti dan i ostati ukusno. Potrebna vam je samo plastična posudica sa poklopcem i viljuškica.

  • Salata sa jajima i celerom

2 kuvana jaja iseckati, dodati seckan celer, senf, praziluk/crveni luk, prema ukusu tucanu papriku i ako baš ne možete odoleti i želite malo jači dresing, dodajte i malo majoneza. Ovo možete pripremiti i držati u frižideru i do dva dana! Zgodno, zar ne?

  • Pica rolatićiRollUps

Da, ovo je zgodno i ukusno, ma kako zvučalo. Kupićete pakovanje integralnih tortilja, nafilovati paradajz sosom sa željenim začinima (origano, bosiljak…) ili svežim pradajzom, liskama mladog spanaća i mocarelom. Iseckati na manje zalogaje i poređati u posudu koju ćete nositi sa sobom.

  • Sendvič sa piletinom

Hleb/zemička od celog zrna pšenice, bareno belo meso, koje vam je možda ostalo od večere ili prethodnog ručka, štanglice šargarepe, listovi zelene salate i malo sosa za roštilj da začini stvar. Uvek sami sebi napravite najbolji sendvič, zar ne? Poigrajte se zdravim namirnicama i zapakujte svoj vrhunski sendvič za poneti.

  • Salata od grilovane piletine i estragona

Izgrilujte pileće grudi i iseckajte. Napravite preliv od kiselog mleka, malo senfa, malo majoneza, soli, bibera i kašičice estragona. Piletini i prelivu ćete dodati seckani celer i zrna crnog grožđa presečena na pola. Drugačije, zar ne? Zdravka voli da se igra sa začinima i namirnicama, a veruje da će i vama usred napornog radnog dana prijati ovako svež i zdrav ručak.

  • Pita hleb sa karijem i ćuretinom

download (1)Pita hleb ili tanke lepinjice su sjajne za sendviče kako bi izbegli višak testa. Dakle, obariti ćureće grudi (brža varijanta su pileća prsa u vidu suhomesnatog), a preliv napraviti tako što ćete pomešati jogurt, malo majoneza i karija u prahu. U to umešati seckano meso, seckanu krušku, celer, ribizle i izmrvljen badem. Niste sigurni u ovu mešavinu? Hranljiva, zdrava, zanimljiva, ukusna, laka za pripremu. Da li smo vas ubedili? Dobro, imate pravo da izbacite neki sastojak ukoliko u velikoj meri smeta vašem čulu ukusa, ali ne odustajte na prvo čitanje. Gde smo stali – tim filom napunite rasečenu lepinjicu i spremni ste. Ovaj fil/salatu možete držati 2 dana u frižideru.

Uh, ko nije ogladneo nakon ovih ideja! Ne prepustite vaš ručak slučaju, već učinite ono što je dobro za vaše zdravlje, telo i na kraju krajeva raspoloženje, jer ko voli da bude gladan?! Neka vam kolege zavide na vašim zalogajčićima i pripazite da vam pokoji ručak misteriozno ne nestane.