Kivi dijeta za 4 dana

Autor:

Kivi sadrži veliki broj vitamina, jača imunitet i poznat je kao najbolji izbor za hitan oporavak tela pogotovo u hladnim danima kada su prehlade česta pojava.

Kivi dijeta traje 4 dana. Tokom 4 dana kivi se kombinuje u svakom obroku. Ako ste ljubitelj kivija, onda ćete uzivati.

Plan dijete je sledeći:

Doručak: Ujutru uz kivi, popijte čašu jogurta i pojedite jedno parče hleba (preporučuje se ražani) ili integralnu kiflu. Drugog dana možete da pojedete musli sa jogurtom, ili namažete nemasni sir na tost.

Užina: Kivi (jedan je dovoljan)

Ručak: Spremite čorbu od povrća i testenina i naravno kivi u količinama kojim želite.

Večera: Skuvajte dva-tri jajeta i pojedite 2 kivija.

Uz ovu dijetu, pije se voda, čaj i kafa. Gazirana i alkoholna pića ne. Očistićete organizam i izgubićete kilograme, ali se ne preporučuje više od 4 dana kao i veliki broj ponavljanja tokom meseca ili meseci.

Kako se najlakše ljušti kivi? Pogledajte i služiće vam za pripremu zdravih šejkova i spremanja voćnih salata kao i tokom ove dijete ukoliko rešite da je primenite.

Kivi dijeta podrazumeva mali unos kalorija, pa se ne preporučuje osobama koje imaju velikih problema sa težinom jer izgladnjivanje nije način za mršavljenje i čišćenje organizma.

Kivi dijeta je stroga dijeta, iako kivi sadrži veliki broj vitamna. On nije dovoljan kada se ne kombinuje sa drugim namirnicama.

Koristi se u kozmetici u maskama za lice, a najpoznatiji je u šejkovima koji se zovu vitaminske bombe. Šejkove možete da spremite na sledeći način:

1. Šejk od kivija i banane

Sastojci su: 2 kivija, 1 banana, pola šolje vode, 2 šolje spanaća

2. Šejk od kivija i borovnice

Sastojci su: 3 šolje smrznutih borovnica, 2 kivija, 1 banana, pola šolje vode

3. Šejk od kivija i jagodalarge (1)

Sastojci su: 2 kivija, 1 šolja jagoda, pola šolje vode, šolja spanaca

Šejkovi su niskokalorični i zdravi. Šejkovi sa kivijem su prave vitaminske bombe. Budite kreativni i napravite šejk po svom ukusu, izaberite ono što najviše volite.

 

Autor: Jela Aničić

Morate biti registrovani i ulogovani da ostavite komentar Login