Kardio vežbe

Autor:

Fizička aktivnost je veoma važna za zdravlje. U zdravom telu je i zdrav duh. Kardio se odnosi na celo telo. Ukoliko želite određeni izgled vašeg tela, kardio je neophodan. Bez obzira da li radite vežbe za snagu ili oblikovanje tela, kardio je neophodan za skidanje masti. Ako ne želite da nabacite masu, kardio je neophodan. Ako trčite, vozite biciklu, brzo hodate ili koristite steper u teretani, znojite se i aktivirate celo telo. U proleće najbolji izbor je svakako odlazak u prirodu, ali ukoliko se ljubitelj teretane postoji rešenje i za vas.

KARDIO PROGRAM 

Brzi hod je veoma efektan, pogotovo za donji deo tela. Pomaže pri sagorevanju kalorija što znači da deluje na celo telo. Možete ga primeniti u prirodi ili na traci za trčanje u teretani. Potrebno je samo da povećate nagib trake. U poslednje vreme se više preporučuje brzo hodanje nego trčanje. Probajte i saznajte šta vam se više sviđa i šta ima bolji efekat na vaše telo. Ne zaboravite da je znojenje neophodno.

Bicikla je omiljeno prevozno sredstvo uglavnom dece. Međutim, bilo bi poželjno da je odrasli ljudi češće voze jer svakako da je odličan izbor pogotovo u proleće i leto u jutarnjim ili večernjim satima. Odličan je način sagorevanja kalorija. Prilikom vožnje, aktiviraju se mišići na nogama, a zatim i mišići na svim delovima tela. Znojite se i sagorevate kalorije. Ako vozite biciklu u teretani, važno je da ne vozite uvek lagano, nego i da povećavate brzinu u skladu sa svojim mogućnostima. Efekat će biti bolji. Dok se ne oznojite, niste ništa uradili. Znojenjem se izbaciju štetne materije.

Trčanje je dostupno svima i nije skupo. Potrebne su vam samo udobne patike. Važno je da niste vezani za jedno mesto i možete se bez problema kretati gde želite. Možete trčati gde god da odete, nije potrebno da idete na određeno mesto. Potrebna vam je lagana i udobna sportska oprema i spremni ste. Poznato je da je teže trčati na otvorenom, nego u teretani. Ukoliko trčite u prirodi, zdravije je. Prednosti su velike, ali ako vam uslovi to onemogućavaju, ili ne trčite u zimskom periodu, onda je i teretana dobar izbor do proleća. Trčanje je za svakoga. Ne morate biti mršavi, mladi ili atletski građeni. Trčanje je individualna aktivnost koja jača samopouzdanje i daje pozitivnu energiju za svakodnevne aktivnosti.

SPRAVE ZA KARDIO U TERETANI

dynamic-modell SPI-40-0069-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tokom ovih aktivnosti veoma je važno pravilno disanje i hidriranje organizma. Pred svaki trening je neophodno razgibavanje a na kraju istezanje. To su vežbe koje se ne smeju preskočiti. One su šlag na torti. Disanje, hidriranje, pravilno razgibavanje i istezanje na kraju su stroga pravila. To su navike koje morate da steknete vremenom. Voda se mora piti jer jedino tako može kvalitetno da se telo oznoji i da se izbace štetne materije. Pravilno disanje je tehnika koja se uči. Kada pravilno dišete i vaše srce radi pravilno, unosite dovoljno kiseonika bez obzira da li trčite, brzo hodate ili ste na nekoj kardio spravi u teretani. Ako vežbate u teretani, preporučuje se kombinacija kardio sprava. 

images

running-treadmills-in-group-in-gym (1)

Ako želite ravan stomak, pojačajte kardio. Ako želite da smršate, pojačajte kardio trening. Ako ste mršavi, kadio jača vašu kondiciju i jača vaš apetit a ne dozvoljava vam da se gojite na pogrešnim mestima. Oblikujte vaše telo onako kako vi želite. Dijete mogu da bude efikasne, ali poznato je da se kilogrami vraćaju. Kada jednom naviknete organizam na fizičku aktivnost, odradili ste najveći deo posla. Počnite da šetate, zatim brzo hodate i trčite. Svaki cilj je moguće ostvariti, a kadrio je i način da jačate vašu psihu.

Proleće je stiglo, iskoristite vaše patike pametno!

Autor: Jela Aničić

Morate biti registrovani i ulogovani da ostavite komentar Login