Kako trošiti kalorije kod kuće?

Autor:

Oblačno, hladno, kiša, sneg, kako sad da vežbam? Svi smo svesni činjenice da ti hladni, zimski dani nisu baš pogodni za aktivnosti poput brzog hodanja, trčanja ili vežbanja na otvorenom. Ali to ne mora da znači da treba preskočiti treninge čitavog zimskog perioda i svakog kišnog dana.

Jeste, tačno je, svi smo manje aktivni tokom zimskih meseci. Ljudi provode više vremena u zatvorenom prostoru. jednostavno se ne mogu naterati da izađu da prošetaju ili odu u teretanu, pa im je lakše ostati kod kuće uz TV, hranu, pretvarajući se u ušuškane lenjivce! A kada zima prođe – shvate da su se ”najednom” ugojili! Ali, postoji dosta toga što mođete raditi unutar svojih domova da biste sprečili gojenje i osećali se bolje:

home-workout-couple

  1. Dok gledate televiziju, možete raditi vežbe sa tegićima/tegovima u trajanju od 30 minuta i za to vreme potrošiti u proseku 97kcal.
  2. Takođe, neke druge vrste vežbi u tom periodu mogu sagoreti oko 105kcal.
  3. Ples/igranje je isto odličan vid vežbanja. Aktiviraćete sve skoro sve grupe mišića i u isto vreme se oraspoložiti i zabaviti! Zato, umesto da samo slušate omiljenu muziku, igrajteuz nju. Ples je jako dobar ”sagorevač masti”, jer u samo 15 min., sagorećete 112kcal.
  4. Još jedna dobra vest za žene, a nadamo se i ponekog muškarca, je da je i peglanje može da spada u fizičku aktivnost, jer se upravo tako sagori više od 110kcal za 15 minuta.
  5. Brisanje podova će vam potrošiti 121kcal za samo 30 minuta. Plus – kuća će da vam se cakli!
  6. Čučnjevi, trbušnjaci i sklekovi sagore oko 150kcal za cetvrtinu sata. Znate one dosadne i duge reklame? Iskoristite ih!
  7. Najefikasniji sagorevač kalorija u ovim uslovima je penjanje uz stepenice! Za pola sata, skoro 200kcal će biti potrošeno, a što je još bolje, protegnućete noge, odraditi trening mišića nogu i zadnjice, kao i jedan mini-kardio trening. stair-woman-keep-fit-climbing

Sada možda bolje uočavate da je skoro svaka aktivnost neka vrsta treninga i da postoje mogućnosti da se ne ugojite ili ispadnete iz forme za to vreme kada vam je mrsko da idete u fitnes centre ili da šetate po lošem vremenu.

Dodatni savet:

Veoma je korisno piti pomalo vode tokom treninga, to već svi znaju. Ono što manji broj ljudi zna je da je još bolje piti lako varljive mlečne proizvode poput surutke, jer su to proteini koji vas drže sitim i grade mišiće. Proteini su dobri za razgradnju masti u našim telima, a efekat je daleko bolji ako ih uzimamo tokom vežbanja.

Autor: Galina Popov

2 komentara

  1. Pingback: Dženifer Lopez preporučuje zdrav smuti za doručak (recept) – Zdravka.rs

  2. Pingback: Zašto brzi hod? (Video) – Zdravka.rs

Morate biti registrovani i ulogovani da ostavite komentar Login