5 namirnica za zdrav doručak

Autor:

Doručak je najvažniji obrok, to svi znaju. Ipak, i dalje veliki broj ljudi ga preskače ili usput prezalogaji nešto, jer nemaju vremena za kompletan obrok. Bolje je ustati 15ak minuta ranije, nego da preskočite svoju jutarnju porciju energije za taj dan. Dajemo vam pet primera jednostavnog i zdravog doručka, koji će vam pružiti dovoljno energije da se toga dana izborite sa obavezama.

 

  1. GRANOLA: ova vrsta musli žitarica je savršena kombinacija vlakana i omega-3 masnih kiselina, pa je stoga idealna za početak dana.
  2. INTEGRALNA KIFLA: znamo svi da je zdravija nego kifle i hleb od belog brašna i daje nam više energije, ali se isto tako i lakše vari i nećete se osećati punog stomaka, a u isto vreme ste gladni. Ako dodate i kašičicu putera od kikirikija- mirni ste do ručka.
  3. JOGURT PROBIOTIK: bogat je proteinima, kalcijumom i vitaminom B, a probiotici pospešuju varenje. Mnogo je korisniji od voćnog jogurta, jer ne sadrži dodatne šećere osim prirodne laktoze.
  4. PARADAJZ SOK: bogat je likopenom koji štiti srce i kardiovaskularni sistem, i pomaže u borbi protiv raka. Kako nema šećera, bolji je i manje kaloričan od voćnih sokova (28kcal po čaši).
  5. CRVENO BOBIČASTO VOĆE: puno antioksidanata, sadrži veoma malo šećera, idealno za užinu i grickanje, a sve vrste ovakvog voća su izuzetno ukusne.Yogurt, blueberries, and granola

Autor: Galina Popov