5 namirnica koje regulišu apetit

Autor:

Osećate glad tokom celog dana, obrok vam nije dovoljan pa jedete slatkiše odmah posle ručka? Vreme je da preduzmete nešto! Nemojte da trošite vreme i novac na razne dijete, ili tablete za mršavljenje. Pročitajte koje su to namirnice koje utiču na smanjenje apetita i zadovoljan stomak koji neće stalno da traži još hrane.

Riba

Riba je bogata proteinima i duže se vari, tako da ćete duže ostati siti. Riba je sjajan izvor esencijalnih masnih kiselina kao što je omega 3 koja pomaže da se smanji nivo holesterola u krvi. Omega-3 kiseline regulišu i nivo insulina od čega vam jačaju kosti i smanjuju se masne naslage na stomaku.

Crvena paprika

Pola kašičice prosute crvene paprike po vašem jelu je dovoljno da se suzbije apetit. Crvena paprika je ljuta, a to joj omogućava sastojak kapsaicin. Na taj način glad prestaje, ali isključivo korišćenjem crvene paprike, ne pomoću drugih namirnica koje ga sadrže kao što je crni luk ili ren.

Jabuke 

Jabuke su bogate biljnim vlaknima koje uspešno suzbijaju glad, images (4)regulišu nivo šećera u krvi i sprečavaju gomilanje masti u organizmu. Potrebno je samo da jabuku jedete duže, odnosno da je dobro sažvaćete jer će samo tako glad nestati. Rešenje nije da je isečete na velike komade i pojedete iz tri zalogaja. Jabuke šalju signal mozgu da se siti. Preporučuje se pre obroka, jer se na taj način u organizam unosi manje hrane tokom obroka.

Zobene pahuljice 

Ove pahuljice su veoma zdrave i čim se unesu u organizam pružaju osećaj sitosti. Jedna činija zobenih pahuljica tokom dana će uspeti da smanji nivo holesterola u krvi. Probajte da ih konzumirate bez obzira na to da li želite da smršate, imaćete pozitivan efekat na organizam i zdravlje.

Krompir 

Krompir je na lošem glasu, ali on je idealna namirnica za sve one images (3)koji su na dijeti. Problem koji nastaje kada je u pitanju krompir je zapravo u načinu pripreme a ne u samom sastavu krompira. Jedan kuvani krompir od 100gr ima manje 4 puta manje kalorija nego ista količina testenina ili pirinča. Idealna dnevna količina je jedan srednji krompir pre obroka. Bićete siti i manje ćete hrane pojesti tokom obroka.

Počnite odmah i osetićete razliku!

Autor: Jela Aničić

Morate biti registrovani i ulogovani da ostavite komentar Login