a

Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Recent Posts

12 moćnih namirnica koje bi trebalo da konzumirate

Određene namirnice zaista zaslužuju konstantno pominjanje i promociju u svetu fitnesa i zdrave ishrane i često konzumiranje, naročito ukoliko vam je potrebno više energije ili želite da stanete u farmerke broj manje. Ukoliko možda ne vidite napredak usled promene životnih navika kada je reč o ishrani i fizičkoj aktivnosti, moguće je da bi vam pomogao veći unos neke od ovih ‘super’ namirnica. Ne radi se o nekim preterano egzotičnim i nedostupnim namirnicama, već o poznatim kojima treba dati na značaju i truditi se da ih vaši svakodnevni obroci sadrže. Ono što je sjajno je da su sve ove namirnice ukusne. Navalite!

Pročitajte i upoznajte ovih 12 namirnica i odaberite kako i kada ćete ih uvrstiti u svoj jelovnik.

  1. Ovsene pahuljice – Snabdevaju vas energijom, pa se nećete sručiti na zemlju pre istrčavanja planiranih krugova ili pokleknuti pred grickalicom između doručka i ručka.
  2. Suvo grožđe – Poslužite se ovom slasnom namirnicom tokom dužih treninga kako bi vam dalo dodatnu energiju ili je koristite poput užine, samostalno ili sa gore pomenutim pahuljicama.
  3. Banana – Efikasna poput sportskih napitaka, jer je bogata kalijumom, većina ljudi je dobro podnosi i sadrži složene ugljene hidrate, koji u organizmu polako otpuštaju energiju. Setite se vrhunskih tenisera.
  4. Đumbir – Bori se sa nesvesticom i umanjuje bol u mišićima za 20%. Može se stavljati u vodu zajedno sa limunom, krastavcem i nanom da bi se dobio zdrav, osvežavajući napitak za ‘čišćenje’ organizma i ubrzavanje metabolizma.
  5. Trešnje – Neutralizuju slobodne radikale i time doprinose bržem oporavku od fizičke aktivnosti.
  6. Kurkuma – Ona daje kariju žutu boju i ponaša se poput ibuprofena protiv bolova u zglobovima.Power_Foods_for_the_Brain-460x220
  7. Jaja – Bogat izvor aminokiseline leucin (kao što je i surutka), pomažu oporavki i izgradnji mišića, pa ih je dobro konzumirati nakon treninga.
  8. Surutka kao izvor proteinaPrimarni izbor namirnice za čvrste trbušnjake i tonus gluteusa.
  9. Losos ili tuna – Proteini iz ovih namirnica nagone vaše mišiće na jačanje.
  10. Pistaći – Glad nakon treninga obuzdajte ovom namirnicom bez nagomilavanja kalorija.
  11. Cvekla – Pomoći će vam da postignete više sa manje truda tokom treninga, a znamo i da pozitivno utiče na krvnu sliku. Uključite je u vaše šejkove.
  12. Kokosovo ulje – O ovoj višenamenskoj namirnici smo pisali ovde i ovde. Možete je uvrstiti u vašu svakodnevnu ishranu na zaista mnogo načina, a njeni benefiti su neizbežni. Koristite hladno ceđeno ekstra devičansko kokosovo ulje, koje se može kupiti u prodavnicama zdrave hrane.

Zar nisu sjajne i lake za kombinovanje i konzumiranje? Uvek ih imajte kod kuće! istraživanja su dokazala da vas čine snažnijima, ubrzavaju vaš metabolizam, sagorevaju masti – čak i smanjuju upalu mišića kako biste sutra mogli sve ponovo ;-) . Budite pripremljeni, snažni, siti i zdravi!